Идеја и визија НВО иСербиа, која је до пре годину дана, била неопипљива али јасно визуализована, се прошле недеље обистинила. Датума, 14. октобра 2012. године у свечаној сали Ректората Универзитета у Београду, могли сте да је видите, чујете, осетите, да уочите њене предности и мане које ће послужити да се иста унапреди и конкретизује.
Статистички подаци истраживања назива "Употреба информационо-комуникационих технологија у Републици Србији РЗС, су нам били одлична, статитичка и бројчано необорива допуна, наше претпоставке - МЛАДИ У СРБИЈИ ИНТЕРНЕТ КОРИСТЕ УГЛАВНОМ У СВРХУ ЗАБАВЕ. У највећем броју случајева Интернет се користи у циљу "друштвеног умрежавања" (Фацебоок, Твитер, Богови...)
Како тај проценат, ако не смањити, онда барем "угрозити" нарастајућим процентом младих који ће Интернет користити у циљу образовања, бизниса и маркетинга? Премиса од које је пошла НВО иСербиа је промовисати и утицати на свест младих људи да искористе онлине ресурсе који су им на дохват руке, оне које користе свакодневно и целодневно, али не са пуним капацитетом радозналости шта је све то што Интернт пружа.
Конференција "Србија на вези 2012" је дала одговоре, енергију и покретачки импулс младим људима да је могуће да се крене, покрене, иновира, креира, презентује "нешто", "штошта", "свашта". Синергија предавача је учинила своје. Сваки од њих је на свој начин, са сопственим смислом за хумор, озбиљност, лежерност или неформалност у презентовању идеја, мисли и искуства допринео да се сличне ствари сагледају из различитог угла. А ово је мој угао гледања :
Ана Ранитовић је дала одличан Увод и пресек како и зашто је НВО иСербиа почела са својим ангажовањем, чиме смо били подстакнути, како смо се развијали и довијали да бисмо направили први и, за нас, најзначајнији корак - пројекат Србија на вези.
Predrag Sojičić M.D - директно онлине укључење из Бостона је био прави показатељ невероватне могућности Интернета. Предавање које је трајало више од 40 минута, без било каквих сметњи у конекцији, дало је утисак да је појам КИЛОМЕТАРА релативна ствар. Могућност и права вредност онлине друштвеног организовања је била тема која је све посетиоце дигла на ноге, буквалано речено, уз Гангам Стyле - одличан пример планетарног онлине феномена, толико великог да је ушао у Гинисиву књигу рекорда.
Милош Јовановић - један од оснивача НВО иСербиа је дао "статистички" тон Конференцији, износећи податке у вези истраживања Студентско Рангирање Факултета и дајући одговор на "милонско" питање - Која су знања која нам недостају?
PhD Piero Tortola - презицан и конкретан закључак предавања: "Да, информација је значајна али и њен начин презентовања" - Инфографика, мултимедија и једноставан, разумљив начин појашњавања друштвено-економско-политичких питања - су рецепт успеха НВО QУАТТРОГГАТИ.
Nina Fićović - на први поглед неформално и лежерно предавање је резултирало озбиљним закључцима и озбиљном дозом мотивације које је исто имало на посетице. Покретање онлине лифестyле портала је било посуто мотивацијом, радом и жељом али резулат је већи и од највећих очекивања и зато Пробајте, покрените се... речи су Нине Фићовић.
Gordana Igrić - даје озбиљнији преглед предности и мана рада и пословања на Интернету. Осврће се на помало "сиве" аспекте онлине пословања. Како привући посетиоце, како балансирати између профита и дубоко уврежених личних ставова, где је граница преко које компромис не иде.
Andrea Sušić -на примеру портала еКапија показује линију напретка која је условљена корацима који су били "прави" за портал који је "дневна навика успешних". Како УСПЕВАТИ а не само УСПЕТИ је кључно питање на који је одговор дат!
Stefan Salom – један од оснивача Инфостуда, компаније за коју смо сви чули, и за коју можемо рећи да представља место сусрета послодаваца и оних који траже посао, али данас и много више од тога јер у свом власништву имају и бројне друге интернет портале. Његов савет у партнерском започињању бизниса је: “боље је имати 30% од миллион нечега, него 100% од нула!”
Istok Pavlović - "Нисам ја толико креативан, колико и радознао и спреман да трагам за унапређење својих идеја и то где другде него на Интернету, Гооглу". О значају виралног маркетинга али превасходно о значају наше "умне покретљивости" и одлуке да се нечему посветимо говорио је он - најутицајнији блогер 2011.
Погледајте ко су победници такмичења за најбољу иБизнис и иМаркетинг идеју OVDE
Фотографије са догађаја можете погледати OVDE
<�имг цласс="лфлоат" срц="хттп://ввв.исербиа.рс/имагес/спонзори_конференције_сн2012.ЈПГ" />