Tweet
Mnoge avio kompanije kreiraju mirise za svoje avione, kako bi poboljšale zadovoljstvo putnika tokom letova. Stoga, sledeći put kada putujete avionom možda ćete primetiti drugačiji miris u kabini aviona.

FOTO: Behance

Prevela: Katarina Strangarov

Delta i Junajted (United) spadaju u grupu avio kompanija koje sarađuju sa profesionalnim marketinškim kompanijama za mirise, kako bi razvili mirise za sopstveni brend, u nastojanju da pomognu putnicima da se opuste i da potencijalno uz pomoć mirisa nauče da prepoznaju njihov brend.

Junajted avio kompanija je predstavila svoj novi miris, simbolično nazvan Sletanje, koji opisuju kao kombinaciju mirisa pomoranđžine kore, sandalovine, kedra, i kože. Delta avio kompanija promoviše svoj miris nazvan Smiren, mešavinu lavande i kamilice, u kabinama aviona, tečnim sapunima, i toplim peškirima namenjenim premijum klasi. Nekoliko drugih avio kompanija će uskoro predstaviti svoje mirisne arome.

Ipak, neki putnici nisu oduševljeni idejom da budu izloženi ovim mirisima tokom celog leta. Putnici koji imaju astmu ili alergije bi mogli iskusiti migrene ili probleme sa disanjem usled izloženosti hemikalijama koje se nalaze u parfemima i sprejevima. Zbog toga avio kompanije traže povratnu informaciju od putnika o ovoj mirisnoj strategiji.

Izvršni direktor Aljaska Erlajns (Alaska Airlines) avio kompanije je izjavio da: “Nećemo preterati sa mirisom. Ne prodajemo mi odeću ili životni stil”.

FOTO: BrokenSecrets

Iako avio kompanije trenutno ne planiraju da svoje mirise pakuju u bočice, oni vide vrednost u njima. Marketing menadžer Junajted avio kompanije, Mark Krolik, prokomentarisao je da će njihov novi miris, pored drugih poboljšanja, kao što su nova rasveta i redizajnirana vrata, stvoriti opuštajuće okruženje za putnike.

“Dobro iskustvo stvara preferenciju prema brendu, što će verovatno rezultovati u povećanom broju rezervacija i putnika”, rekao je Krolik.

Majk Heni, direktor odeljka za iskustva korisnika Delta avio kompanije, izjavio je da avio kompanija ima praktične razloge za razvoj sopstvenog mirisa. “Pokušavamo da poboljšamo miris naših toaleta, da budemo iskreni”.


IZVOR: Inc.


Katarina je ambiciozna mlada dama koja zeli da podeli delić svoje razigrane duše sa svetom.

***

Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.

***

Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Komentari

VESTI