Tweet
Ukoliko volite svoj posao, odmah prestanite sa daljim čitanjem! Za sve ostale, evo pet jednostavnih koraka da uđete u posao koji volite odmah!

FOTO: Imagebase

Prevela: Sanja Davidović

Prvi korak: vizija

Prvi korak služi za to da vam bude jasnije koja je vaša vizija u vezi sa poslom. Čak iako niste potpuno sigurni šta želite da radite, možete se usredrediti na to da identifikujete koje vrste iskustva vas mogu staviti u promet, šta vas privlači i više od toga, čak i to šta vas odbija i šta manje želite. Dakle, možete reći, volim da radim na najsavremenijim idejama sa inovativnim ljudima. Nastavite listu i identifikujte stvari koje volite da radite i počnite da razmišljate o tome kako da ih iskoristite u svom radu.

Drugi korak: predlog vrednosti

Drugi korak je da razvijete ubedljivu vrednost predloga: znači, kako stvarate vrednosti kroz vaš rad. Počnite identifikovanjem: ko je vaša ciljna mušterija? Koja je sveža definicija vašeg posla? Koja je korist koju vaša ciljna mušterija dobija od vašeg posla? Najbolji način da komunicirate je vaš ABC: radim A (proizvod/usluga koju pružate) do B (vaša ciljna mušterija) tako da se C dešava (korist od vašeg rada). Tako da možete reći: „Nudim karijerno podučavanje ženama koje ponovo ulaze u radnu snagu kako bi omogućili nesmetan i efikasan povratak nazad na posao”. Morate biti jasni u vezi sa vrednošću koju ste stvorili pre nego što budete mogli da ubedite bilo koga drugog.

Treći korak: test tržišta

Treći korak je da na tržištu testirate svoj plan. Veoma je važno da ne razvijete svoj plan u vakuumu. Razgovorajte sa ljudima iz vaše oblasti gde već radite o onome što verujete da biste voleli da radite. Ono što naučite će vam pomoći da odredite standard, ako je to zaista pogodno za vas ili ako to nije ono što tražite. Najbolji način da ovo uradite je da pitate ljude za „informativne razgovore” (ne poslovne intervjue) sve zajedno, tako da stalno prikupljate informacije koje vam trebaju da preradite i da bolje mapirate vaše sposobnosti prema mogućnostima koje postoje.

Četvrti korak: Brendirajte se

Četvrti korak je da se brendirate . Zašto trgovci troše milione dolara na reklamiranje marki koje se razvijaju? Tako da svi imamo istu mentalnu skraćenicu za to kakva je korist od njih kada ih kupimo. Vidimo logo Nike i svi pomislimo na visoki kvalitet atletskog odevanja. Dakle, koji je tvoj Nike logo? Koja je korist koju ćete ponuditi budućim poslodavcima?

Peti korak: sletite

Peti korak je da sletite u pravi posao za vas. Želite da budete strateg u tome šta tražite u svom lovu na posao. Ključ je da shvatite koje su nezadovoljene potrebe na tržištu koje će rešiti vaš posao. Strukturirajte svoju komunikaciju oko toga kako rešiti te nezadovoljene potrebe kroz vašu marku i vaš predlog vrednosti. Ciljajte svoje poslodavce i podučite ih o tome kako ćete rešiti njihove nezadovoljene potrebe.

Koristite ovih pet jednostavnih koraka i imaćete posao koji volite. Zaslužujete da volite ono što radite. Ako bismo svi bili u poslu koji volimo, imali bismo srećniju, zdraviju i produktivniju radnu snagu i društvo.

IZVOR: The Huffington Post

Sanja je večiti sanjar koja će pokušati da vam objasni nerazumljiv svet odraslih i njihove međusobne odnose.

***
Pročitajte i:

Saveti za upečatljiv naziv kompanije
Šta je to grupno finansiranje?
Pet vežbi za vašu bolju produktivnost


***
Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.
Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Komentari

VESTI