Tweet
Bilo da pišete blog, šaljete novinske biltene putem mejla ili se reklamirate u časopisima, korišćenje usluge pisanja sadržaja može biti odličan način da dobijete sajt koji se izdvaja.

FOTO:Business Matters

Prevela: Radmila Aleksić

Kvalitetni pisci znaju svoj posao do detalja. Oni su upoznati sa pravopisom, gramatikom, istraživanjima i ključnim rečima koje treba da koriste u tekstu. Možda zvuči primamljivo da lično napravite svoj sadržaj zato što je isplativije, ali može se desiti da način na koji pišete ne donese željeni uspeh. Uvek je bolje prepustiti određene stvari profesionalcima koji znaju šta rade. Upravo je primerak sadržaja jedna od stvari koje treba poveriti iskusnim piscima.

Kvalitet

I dok izvanredno radite svoj posao, upravljate kompanijom i doprinosite njenom uspehu, možda nemate dovoljno vremena ili talenta da napravite sadržaj visokog kvaliteta, koji bi vam doneo još posla. Nekada je dobra ideja iskoristiti usluge trećeg lica koje piše sadržaje za sajtove, zato što su zaposleni u ovakvim kompanijama obučeni da stvaraju izuzetne sadržaje. Osoblje koje radi na stvaranju sadržaja je kvalitetno, iskusno, dobro upućeno u SEO sadržaje, saopštenja za javnost, itd... Ako nikada niste pisali ovakvu vrstu radova to može biti izazov za vas.

Rasterećenje

Potrebno je mnogo vremena i napora da se pokrene posao, a zatim i da se održi. Ako želite da neprestano izbacujete nove sadržaje, što je najbolji način da postignete uspeh, onda sigurno želite da poverite ovaj zadatak nekome ko je iskusan na ovom polju, a to su službe za pisanje sadržaja. Ovo vam daje više vremena da se posvetite drugim aspektima posla i jednostavno sačekate da se sadržaj pojavi, a onda da uberete plodove. Nekada je potrebno dosta vremena da se sprovede istraživanje i napiše jedan deo sadržaja. Verovatno ne želite da se bavite malim zadacima poput ovog kada vas važniji poslovi čekaju.

Delotvoran marketing

Internet se brzo razvio u proteklih par godina i sada je glavno sredstvo za delotvoran marketing. Blogovi i slični izvori podataka se pojavljuju na sve više sajtova i ovo je ne samo dobar način da pokažete svojim klijentima ko ste vi i čime se bavite, već i da ste stalno prisutni u vašoj poslovnoj sferi i da konstantno ažurirate vaše prisustvo na internetu.

Takođe, pisci mogu da istaknu vaš SEO sadržaj ili naprave bolju optimizaciju pretraživača. Ovo znači da će se naziv vaše kompanije ili određena fraza koja se odnosi na vašu firmu pojavljivati kroz sadržaj više puta. To stavlja vaš sadržaj na visoku poziciju prilikom pretrage, pa je tako na ovaj način internet saobraćaj veći.

IZVOR: Business Matters


Radmila, zaljubljenik u književnost i umetnost i večiti borac protiv vetrenjača.

Pročitajte i:

Koji je vaš sledeći potez u karijeri
Kako dobiti posao bez iskustva
Šest osobina idealnog kandidata za posao

***

Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.

***

Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Komentari

VESTI