Tweet
Od novinarstva, preko digitalnog marketinga, do polja finansija i posla, menadžeri ljudskih resursa iz skoro svake oblasti žude za talentom koji poznaje zlatno pravilo: sadržaj je ključ.

FOTO: Krandor

Prevela: Milana Vračar

Razumevanje digitalnih medija i sposobnost stvaranja i promovisanja sadržaja za iste, bilo da se radi o objavama na blogu kojima će se poboljšati internet pretraga (SEO), člancima namenjenim za čitaoce i iz drugih država ili pričama u slikama, svakome ko traži posao će doneti veliku prednost.

Ako ste skoro diplomirali i stremite ka daljem obrazovanju, radite i želite promenu u karijeri ili, pak, tek započinjete posao, diploma u polju komunikacije bi značajno doprinela vašem napretku. Slede tri najbitnije veštine kojima možete ovladati sticanjem iste.

1. Veštine komunikacije u onlajn medijima

Efektna komunikacija je možda najznačajnija veština u savremenom poslovnom svetu, pa je stoga sposobnost komuniciranja putem onlajn medija posebno zadivljujuća. Prema MBA istraživanju iz 2014, četiri veštine koje poslodavci traže od novozaposlenih su usmeno izražavanje, slušanje, pisana komunikacija i prezentacija.

Ukoliko neke od ovih sposobnosti nedostaju u vašem CV-ju, ili, pak, ne umete da se snađete u svetu medija, radi se o onome što menadžeri ljudskih resursa nazivaju ‚‚jazom veština''. Iako mnogi veruju da su sposobnosti komunikacije urođene, istina je da je danas zaposlenima potrebna naučena veština, i to ona koja može biti usavršena.


FOTO: Exacttarget

Mnogi u potrazi za poslom, a naročito takozvana milenijumska generacija, smatraju da vladaju društvenim medijima, marketinškim kamenom temeljcem skoro svake firme. No, odabir odgovarajućeg filtera na Instagramu je daleko od sposobnosti upravljanja strategijom društvenih medija u ime velike firme koju prate milioni, isto kao što jedan primamljiv tvit nove startap firme koja gradi svoje onlajn prisustvo ne znači uspeh. Ovde treba primeniti i veštine pisanja, a svakako da studenti komunikacija treba da imaju priliku da vežbaju onlajn menadžment i još mnogo toga.

Za profesionalce koji bi trebalo da porade na svom pisanom i usmenom izražavanju, nastavak obrazovanja može biti odličan način da usavrše ove tražene osobine, poput mastera strateške komunikacije ili čak master novinarstva i odnosa sa javnošću. Praćenjem vizuelnih i multimedijalnih časova, studenti mogu da steknu osećaj o veštinama komunikacije daleko lakše nego sedenjem u učionici.

2. Sposobnost upotrebe znanja o medijima

Preduzetnici i inovatori koji, ne samo da usvajaju, već i ostvaruju profit uz pomoć medija, već su nekoliko koraka ispred drugih. Video i vizuelni sadržaj je bitan deo marketinških planova mnogih brendova u 2015. godini, no, tu nije kraj.

Čak i van medija, video veštine su dobrodošle u CV-ju za svaku kreativnu oblast. Ukoliko ste mladi profesionalac i verujete da je vaše mesto iza objektiva i fotografske opreme, možete se opredeliti za master gde ćete se podrobnije baviti videom ili filmom.


FOTO: Excelentphotos

Za kreativne, učenje osnova vizuelnog novinarstva, pravljenja dokumentaraca, fotografije i raznih drugih stvari, može vam otvoriti mnoga vrata u poslovnom svetu. U svetu medija i brendova, gde je pričanje priča aktuelni trend, ove veštine će doneti veliku prednost bilo kome ko ih ima u svojoj biografiji.

3. Održavanje kontakta

Stara mantra, ‚‚nije šta znaš, već koga znaš", još uvek je aktuelna u savremenom putu ka uspešnoj karijeri. U poslovnom svetu, skoncentrisanom na rast i konkurentnost, ostvarivanje i održavanje pažljivog kruga profesionalnih veza je nužno.

Nikada ne znate gde ćete naići na posao iz snova: tokom studija komunikacija možete naići na mentora ili čak potencijalnog poslovnog partnera. Postdiplomske studije su krajnja prilika da učite i usavršavate sposobnost efikasnog ‚‚umrežavanja", koja, ne samo da vam donosi prednost, već je i nezamenjiva u bilo kojoj karijeri.

Master programi mogu biti pogodni za kovanje profesionalnih odnosa. Od poslova i projekata priznatih na nacionalnom nivou, do kampova koje organizuju studenti, svuda se nalaze inteligentne osobe sa kojima se možete povezati. Mnoga takva poznanstva se nastavljaju i produbljuju van učionica i traju godinama.


FOTO: Puc.campinas

Studentima se preporučuje da odrade jednu ili više praksi pre završetka studija, a najbolje vreme za za to je upravotokom master studija. Veze koje studenti ostvare na fakultetu i sa vršnjacima tokom školovanja mogu otvoriti vrata za mnoge izuzetne prilike, koje se možda i ne mogu naći preko LinkedIn-a.

IZVOR: Mashable


Milana je rekla "ne" sistemu, pravilima i stereotipima.

***

Pročitajte i:

5 razloga za onlajn obrazovanje
Značaj društvenih kanala za vaš brend
Korak po korak: Kako izabrati savršenu karijeru?

***

Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.
Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Komentari

VESTI