Tweet
Konferencija pod nazivom IntegracIAA, koju je već šestu godinu po redu organizovala Sekcija Mladih profesionalaca je završena. Jedinstvenu priliku da 21. maja besplatno prisustvuje seriji radionica sa temom: REstart, REfresh, REdesign&Recreate imalo je 150 učesnika.

FOTO: Facebook

Priredila: Ana Kotur

Konferencija je okupila mlade profesionalce i studente koji imaju ambiciju da rade na sebi, da se usavršavaju, steknu nova znanja i kontakte. Za razliku od prethodnih IntegracIAA, ove godine Sekcija se opredelila da kroz seriju interaktivnih radionica učesnicima pomogne u spoznaji onoga što zaista žele.

Učesnici su imali jedinstvenu priliku da prisustvuju vrhunskim treninzima, koji su do sada bili dostupni samo top menadžmentu nekih od najuspešnijih kompanija.

„Polaznici i organizatori događaja, mladi profesionalci, pokazali su veliki entuzijazam i spremnost da ulože vreme i trud u lični razvoj i sticanje novih znanja. Na jednom mestu našlo se 150 kreativnih i motivisanih mladih ljudi otvorenih za promene, spremnih da rade na svojim kvalitetima, talentima i sposobnostima. Ključna poruka radionice polaznicima bila je da više veruju u sebe i da se zauzmu za sebe. Sva četiri segmenta radionice - REstart, REfresh, Redesign & Recreate sastojala su se od vežbi i praktičnih uputstava kako da ojačaju samopouzdanje, prevaziđu ograničavajuća uverenja, prošire perspektive, motivišu se i proaktivno krenu u ostvarenje svojih ciljeva. Činjenica da se za događaj tražilo mesto više, ukazuje da je mladim ljudima danas više nego ikada ranije potrebna podrška i ohrabrenje koje će im dati vetar u leđa. Sve ostalo već imaju.“, izjavila je Stella Karl Ćosić, kreator radionice, bivši Generalni menadžer Soko Štark-a, a sada uspešni Executive Coach i osnivač MotivTim-a.

FOTO: Facebook

IntegracIAA je jedan od najvažnijih i najvećih događaja Sekcije, koja ima za cilj unapređenje mladih ljudi, njihovih znanja i tehnika.

Sam organizator događaja – Sekcija Young Professionals je deo IAA Srbija od 2011. godine i okuplja mlade ljude do 30 godina koji su već zakoračili u svet marketinških komunikacija ili se za to pripremaju kao studenti na fakultetima na kojima se izučava marketing. Srpski ogranak IAA jedan je od najaktivnijih i najperspektivnijih u okviru globalne IAA mreže.

Ana, druželjubiva i radoznala studentkinja; voli da piše, vodi intervjue, istražuje i pohađa razne edukativne kurseve.

***

Pročitajte i:

Otvoreni deveti PR dani na FPN-u
MAPS oživeo Plažane u maju!
Boris Brejcha dolazi u Srbiju

***

Ovaj tekst je nastao našom akcijom da mladi postanu dopisnici iz svog kraja. Ukoliko želiš da i ti budeš deo našeg mladog tima i pišeš o događajima i uspesima svojih mladih sugrađana, prijavi se popunjavanjem ovog kratkog formulara. Važni su nam isključivo tvoj entuzijazam i želja da se proširi glas omladine iz svih krajeva! Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih dopisnika vrši se do svakog prvog dana u mesecu


Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Komentari

VESTI