Tweet

Било да сте искрени поборник идеја „зелене“ политике или не, заговарање ставова о заштити животне средине и примењивање истих може се само повољно одразити на ваш бизнис. Шта је у свему најкорисније? Па, понашајући се тако, сместићете новац право у свој џеп.

На првом месту, уштедећете на трошковима. Ефикаснија потрошња енергије одразиће се позитивно на смањење ваших рачуна, и то значајно! Ако подесите ваше осветљење и електричне уређаје да се гасе увек када нису у употреби уштедећете око 30% енергије, али и трошкова. Такође, клима уређаји у већини пословних просторија подешени су да хладе до температуре ниже од оне која је неопходна за продуктиван рад и добро расположење запослених. Постоје бројни уређаји који могу регулисати вашу потрошњу и учинити је економичнијом. Тржиште је данас преплављено њима а свако улагање се вишеструко исплати.

Ипак, уштеда на рачунима није једина а ни највећа бенефиција коју ћете имати од заступања идеја о заштити животне средине. Већина држава данас нуди бројне пореске олакшице како малим тако и великим компанијама које показују тенденцију да послују на „зеленији“ начин. Нуде се повољни кредити за енергетска улагања која обухватају улагање у соларне изворе енергије, фотонапонске ћелије, енергију ветра, геотермалне изворе топлоте и друге обновљиве изворе енергије. Треба имати на уму да у 2011-ој највећа добит може бити остварена управо захваљујући чињеници да су олакшице за улагања ове врсте толике да се готово бесплатно може извршити замена старих система и уређаја новима, под условом да су они еколошког типа.

Међутим, можда је најинтересантније и најпримамљивије од свега то да ћете залажући се за очување животне животне средине много добити и на пољу маркетинга. Обичан потрошач данас ће пре дати свој новац некоме ако зна да ће бар један његов део отићи у неку хуману сврху и тиме имати осећај да куповином или пословањем чини нешто и за будућност планете. Архитекте, извођачи радова и грађевинске компаније које се воде „ зеленом“ праксом у дизајнирању, пројектовању и изградњи објеката у САД-у добијају сертификат од У.С. Греен Буилдинг Цоунцил-а – класификација овог типа чини их знатно примамљивијима потенцијалној циљној групи.

У годинама светске економске кризе мала предузећа суочавају се са великим финансијским проблемима и усмеравање ка „зеленој“ пословној политици може им омогућити битне предности, па чак и спас. Користећи мање електричне енергије, омогућивши себи пореске олакшице и стекавши велику предност у маркетингу зелена предузећа испод подвучене црте имају позитивнији скор од осталих.

Извор: www.top-adria.com

Tweet
Коментари

ВЕСТИ