
U svakom ispitnom roku u proseku studenti barem jednom sebi postave pitanje: kako ja da zapamtim ovo što učim, moj mozak nije sposoban za tako nešto? Međutim, to nije ni izbliza tako - ne postoji nešto što mozak ne voli da uči! Na radionici će biti reči o tehnikama neuromarketinga koje se mogu primeniti u učenju i koja je namenjena studentima.
O predavaču
Nikola Učur je student treće godine doktorskih studija na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu i stipendista Ministarstva prosvete. Kreator je profila @siva_celija.
Oblast naučno-istraživačkog rada kojom se Nikola bavi jeste neuromarketing. Ideja neuromarketinga je da se prati ponašanje potrošača koji se izlažu različitim stimulansima čime se prate moždane aktivnosti i utvrđuju razlozi zbog kojih se potrošači opredeljuju za jedan brend u odnosu na drugi.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Kako da se prijavite?
Radionica ima humanitarni karakter. Da biste bili deo nje treba da pošaljete poruku:
1 na 3030
Zatim screenshot poruke proslediti u inboks Instagram stranice ili putem Fejsbuka, kao i svoj mejl, na koji će vam stići link za pristup radionici.
Prijave će biti otvorene do 28.1. do 14h.
Otkrijte kako možete brzo da usvojite gradivo pred ispit, kako da zavolite predmet koji ne volite da učite i kako uopšte da zavolite učenje.
Izvor: Fonis